Zeynepsa Milaasss esim en az iki istiyor ama ben 1 .iki cocuga yetecek sabrim uok cunku. Arti maddi kismi da var okumasi ustu basi
Berfintezel2426 Milaasss kuzum ya gerçekten hayat şartları zor maddi durumum iyi olmasa bende yapmazdım çünkü çocuk masraf vallahi şimdi olmasa bile belirli bir yasa geldiklerinde 😔
Nursen21 Milaasss valla Canım bende ilk erkek istiyordum Rabbim nasip eder inşallah Ama ikinciyi de istiyorum çünkü bi kızımda olsun istiyorum Bir çocuk tek bence çok az ya
Nursen21 Gulcag ama Canım ilkinde herşeyi alıyorsan ikincide yarı yarıya düşecek Bir daha araba almam bir daha beşik alamam zıbınları ortak renk aldım hep illaki kolay olmaz ama rızkını biz ayarlayamıyoruz Rabbim veriyor çok şükür
hande19 Milaasss bizdede tam tersi 28 haftalığız daha şimdiden başladı 2. olsun şöyle olsun böyle olsun demeye ben istemiyorum bakalım nasip kısmet istemekle pek olmuyo bu işler Allah nasip eder olur etmez olmaz