Milaasss bende kalabalık aile seviyorum hatta 4 çocuğum olsun 2 kız 2 erkek diye hayal ederdim ilk çocukta bile 2 sene istemedi hep benim okulumu bahane etti okulun bitsin öyle vs vs bende inandım meyer adam çocuk istemiyormuş amaç elini ayağını başlarmış keyfince gezip tozamazmış bende niye evlendin o zaman evlenmeseydin dedim şimdi 3. Ye hamileyim yine ben istedim kendisi İstemiyor du
Allah günah yazmasın çok pişman oldum yaptığıma sırf baba ilgisi yeterince görmeyecek diye üzülüyorum şimdide dua ediyorum eşim çocukları kabullenip baba olduğunu hissetsin diye adam akşam eve geliyor bi birine sus diyo bi diğerine bende o öyle yaptıkça ondan soğuyorum çocukların üzerine iyice düşüyorum bu seferde sen çocuklarla ilgileniyorsun hep benle ilgilen bu yüzden çocuk istemiyorum diyor tuhaf gerçekten 🤦🏻♀️