Elfkzlky benim bebeğim 14 günlük. İlk beş gün çok direndim mama vermemek için, sonra çocuk doymadı, ağladı uyumadı v.s. derken uykusuzluk ve stresten panik atak krizi gibi bir şey geçirdim, 5. Gecemde gece üçte, düşmeyen tansiyon ve nefes darlığı ile acile girdim sabah 11′de çıktım, o gece annem mecbur mama verdi, acilde verilen ilaçlar sebebi ile gündüz de belli bir saat emziremedim çocuk yine mama yedi. Sonraki iki gün geceleri hep bir ölçü mama verdim kaşık biberonla, sonra kendimi toparlayıp dinlenince sütüm arttı 4-5 gün oldu mamaya gerek kalmıyor. Gerek olursa da hemen veririm, bebeklerimizin sağlığını iyiliğini düşünüyoruz elbette hepimiz ama biz iyi olmazsan en büyük zararı o zaman veririz. O yüzden onların iyiliği için biz de iyi olmak mecburiyetindeyiz, uykuya ihtiyacımız var, psikolojik olarak nefes alamaya ihtiyacımız var , psikolojik olarak sanki mama zehirmiş,mama veren anne yetersiz anneymiş gibi bir algı yaratılıyor ama asla öyle bir şey yok, hiç kafanıza takmayın, bebek ve sizin için daha iyi daha pozitif olacaksa mama yemesinin hiçbir sakıncası yok bence.