canım mama zehir değil ve her bebek kesinlikle mutlaka anne sütüyle beslenecek diye bir sey yok. Maalesef toplumdaki cahil insanlar yüzünden mama veren anneler kendini suclu hissediyor. Senelerdir bebekler icin üretiliyor ve bizzat cocuk doktorları öneriyor. Lütfen rahat olup anneliginizin, bebeginizin tadını cıkartın. Kendinizi suclu hissediceginiz kötü hissediceginiz hicbir sey yok. Bünyesel, hormonal vs sebeplerden sütü hic olmayanlar var onlar ne yapsın? Kendini mi yerden yere vursun.. lütfen kulak asmayın böyle şeylere güzel günlerin tadını çıkartın..