Parilti007 benimki çok komik 10. Haftalarda eşimin halasının yazlığındayız holden bi profiterol kokusu geliyor ki o biçimmmm anlatamam yani o kokuyu arıyorum tarıyorum evi öyle bi koku yok nerden geldiğini bulamıyoruz hahdhdh benden başka da kokuyu alan yok tabi 😅 çık ki erdek de profiterolcu bulabilesin cafelerin menülerinde de yok saolsun mudocum imdadıma yetişti bi tek orda bulabildik bir yedim bir yedim camıma değdi o 3 top 100 top hazzı verdi bana 😅 ay hiç de tatlı çikolata seven yiyen bi insan değilimdir ama o koku hala ruhumda buram buram
O gün bugündür başka da bişey aşermedim