En saçması benimki herhalde 🤣 bir gün süt içecektim canım nesquik çekti süte katılanlardan tadını dahi bilmem ama aklıma düştü gecenin 2 si miydi neydi saat heryeri aradı eşim sağ olsun açık yer bulamadı 🤣 ertesi gün sabah erkenden gidip almıştık şuan hala sütü nesquikli içiyorum çocuk gibi 😂😂