Ben kayısı aşerdim ama annemlerin bahçesindeki ağaçtan 🥹 kokulu güzel bir kayısı pazardan aldık o da su gibiydi, ben İzmir annemler Eskişehirde yaşıyor. Sonra yan komşu ağaçtan kayısı topluyordu eşime dedim bi tane ister misin diye balkondan nasıl baktıysam amca bi poşet göndermiş 🥹 ama anneme gidince de topladım yedim 🥹🥹🥹