Mervengin34 Kizlar 30 haftaligim sancılarım xok diye doktor bama da vermis birde igne yazmis bende idrar yolu enfeksiyonu cikti sancilarim o yüzdenmiş Igne yazmis doktor sancin cok olunca vurdur dedi bide bu ilaci yazmis 200 olani eczane birsey demedi ustine 3 cizgi atmis. Nasil kullanicam gerekli mi kullanmam bilemedim. Cunku benim kanamam yok doktor bakti aciklik da yok sadece sancim var
Susuem Mervengin34 canım benimde yok kanama ama rahim kasilmasini önlemek için kullanıyorum bende bence kullan bebişin zamanında gelsin diye vermiştir doktorun 😊
Beyazlale Bende kullaniyorum düşük tehlikem vardi lekelenmem oluyordu ve cok ise yaradı kesinlikle aksatmadan kullanmalisin😊
Mervengin34 Kizlar doktor bana 30. Haftamda verdi gunde 3 kere. Bide igne verdi sancin olunca vurdur dedi. Idrar yolu enfeksiyonuna bağlı sancılarım vardi acaba onun icin mi vermiştir boyle son aylarında kullanan var mi
Salihafurkan 5+6 haftalikken vermişti doktor bende de kahverengi leke olduğu için vermişti kullaniyordum suan 6+2 haftalık olduk bugün gene geldi acilen gittim serum verdiler ama sabah akşam içiyorum içtik 1-2 saat sonra başım dönüyor uyuyorum 2 sat sonra uyaniyorum sabah neyse de gece sorun oluyor sabaha kadar uyku yok ne yapmalıyım