Candaan elfslckk evet canim iki türlü kullanılıyor zaten kimisi içiyor kimisi fitil olarak kullanıyor
Gamze91 elfslckk bende ilk uc ay kullandim iceride kanama goruniyordu dusuk tehlikesi vardi simdi cok sukur 28 haftalik olduk kullan doktorun verdiyse derim
elfslckk Gamze91 ne guzel maşallah 😊 benimde ayni şekilde suan 8.haftadaym icerde kanama gozukuyor siz bu durumdayken ne yontemle kullandiniz ilaci ??
Glsmdzn Cnsmrc anladım canım benim 12. Hafta bitmek üzere doktor elindekileri bitir tamam dedi ondan sordum
Gamze91 elfslckk gunde iki kere ilaci ictim fitil olarak kullanmamistim doktorum o sekilde soylemisti ins saglikla kucagimiza aliriz bebeklerimizi 🙏🏼
Minik_Hanim elfslckk 100 luk topu çok daha küçük ama ağızdan nasıl alıyorsunuz beni intihara sürükledi 100 luk olanı ağızdan alırken 😯😯
Susuem Minik_Hanim ay beni bi korkuttular bu iğne yakıyor diye sonra yaptırdım hicbirsey olmuyor kaç kutu oldu bilmiyorum ama sonrasında biraz yürümek lazım dağılsın diye yapılırken yakmıyor ama 😊 hiç korkma yani 😊
Minik_Hanim elfslckk yan etkileri beni çok vurdu ağızdan aldığım zaman.. sarhos gibi oldum araba kullanamadım rahat rahat beni üzdü yani 😑
Minik_Hanim Susuem ben normalde kan verince 3 kere atak geciriyodum bayilip kusuyodum simdi kan vermeye alistim biraz destekte aldim ama popodan iğneden hala korkuyorum :((
Susuem Minik_Hanim herşey bebis için 💪 insan bunada alışıyor gerçekten çok faydalı ilaca göre daha etkili böyle düşün allah yardımcın olsun 😊
Depresif_polyanna Progestan tablet alttan kullanıldığında daha etkili olduğu söyleniyor ben 12 haftama kadar günde 4 kez fitil olarak kullandım ayriyetten haftada bir proluton igne vurguluyorum bu hâlâ devam ediyor