Glsmdzn ben henüz 7 haftalığım günde 1 tane ağızdan alıyorum ama ona ek crinone jel kullanıyorum sabah akşam. Geçen haftaya kadar iğne olarak kullandım ama artık çok ödem yaptı diye kalçada tablete geçtik. Sanırım 12-13 hafta civarına kadar devam ederiz doktorum ilk 3 ayı bu şekilde atlatmamız gerektiğini söyledi