mnk_brlce1 Doğuma şiddetli bi sancıyla gittim yan geliş olduğundan günüm belliydi fakat sancımdan kaynaklı direk doğuma alındım . Şöyle söyleyim canımı alsınlar ama kan vermeyim o derece korkan insanım , 9 ay boyunca göbeğimden ağlaya ağlaya iğne vuruldum pıhtılaşmam vardı . Neyse doğuma gittim direk alındım neye uğradığımı şaşırdım doğurmak istemiyorum diye ağladım çünkü çok korkuyordum . Bi anda önlüğü elime verdiler giy geliyoruz dediler ve serum taktılar ben serumun iğnesine ağlamaya başladım 🤣 Doğuma aldılar öyle bi titriyorum ki iğne vuramaladılar omzumdan tuttular vurdular felç kalma olasılığı var titreme yanlış gider dediler ama ne fayda kendime engel olamıyorum bıraksalar kaçacam 😅 Vuruldum iğneyi yatırdılar uyuşunda sonda taktılar örtüyü çektiler ben hala susmuyorum , korkuyorum doktorum nerde gelsin dedim kadın kafasını çevirdi ben burdayım bebek doğdu demesin mi ben şok . Bi gösterdi şaşkınım bebek benim mi onu bile anlayacak durumda değilim sadece bakıyorum . Neyse sonra odaya çıkmamız felan 6 saat sonra yürüyüş yapılıyor zorlandım mı zorlandım evet ama bağırsakların aşağı inecek dikiş patlayacak sanıyorsun aslında öyle bise yok . Doğumdan 1 gün sonra oğlumu sarılıktan yatırdım yanında refakatçi kaldım hep ayaktaydım bide eşimle tektik nasıl geçti anlamadım ama 3 gün sonra normale döndüm 5. Gün ebebeğe 8. Gün avm ye eksik almaya gittik . Ne kadar yürürsen o kadar ağrın az olur yatarsan ağrını dinlersen ağrın 1 ayda olsa geçmez herşey senin elinde