mnk_brlce1 vallaha canim bak ikinci dogumuma az kaldi halen korkuyom .Ilkim sezeryandi buda sezeryan olacak en korktugum sey birinci sonda takmalari ikinciside o beline yapilan igne .Igneyi hissetmemistim ama o ellerini masaya baglayinca bide ilk kesiyi hissetmistim ondan sonra korkudan nabiz felan dusup bayilmistim keske komple bayilaydim🤣 Yani bence doguma girerken bilmiyerek degjlde bilincli bir sekilde girmek en dogrusu bide boyle kulaktan dolma laflara cok onem.verme somucta amaliyat rabbim iyi dokotlrlra iyi hemsirelerle karsilastirsin en onmlisi bu cunku dogum sonrasi o ayaga kalkma sureci ,emzirme sureci biraz zor oluyor oyuzden yaninda mutlaka seni anlayan biri kalsin.