Merveee1 yok onu biliyorum ilk hamileliğimde gittim aşılarımı da olmuştum. Şimdi ögrenmek için biraz sabırsızım. Normalde saglık ocağında tahlil yarın çıkıyo ya ben hemen ögrenmek istiyorum. Ama maalesef zaten istesemde gidemiycem kaynanamgil geldi cümbür cemaat 😒 pazartesiye kaldı artk..