Malatya44 bnde sabahın bi köründe gitmiştm 1 eylül saat 10:22 de öğrendm istemyordum ne yalan söyliyeym 4 aylıktı evliliğimiz cünkü borc harc var dye evllğimiz otursun diye ama onun bnm rahmime düştüğünü öğrendiğim andan itibaren cok şükür diyorum iyiki olmuş gerisi inan umrumda değil rabbim iyi hayrlı salih kullarından evlatlar nasip etsin hepimize 🙏