Hayat70 dikişlerim 27 gün sonra döküldü yaklaşık iki ay boyunca altım hep acıdı çok fazla ayakta duramıyordum üç buçuk ay oldum doğum yapalı daha yeni yeni ağrısı geçti kabızlığa da gelince acayip şekilde kabız oldum oda hemoroide çevirdi memelerim dışarı çıkmıştı zulüm gibi bir şeydi benim için duplac diye bir şurup var acayip ise yarıyor doktora yazdırıp kullanabilirsin hâlâ daha hemoroidim geçmedi normal doğumda kabız olmak çok normalmiş sıvı beslenmeye dikkat edin ayrıca ben dikişlerim için asla birşey sürmedim kuru ve temiz tutmaya çalıştım duş aldıktan sonra kurutma makinesinjn en düşük ayarında kurutun orayı ıslak kalmasin hâlâ daha kanamaniz oluyorsa sık sık pet değiştirin yürüyüş yapmak iyi geliyormus dikişler kurudukca acı hissi biraz daha artıyor batıyor iplwr çünkü poponunuz üstüne oturmamaya dikkat edin belinizin üstüne oturmaya çalışın ve bacak bacağa atmayın özel bölgenizi havalandırmayı unutmayjn geçmiş olsun geçip gidiyor bir süre sonra,😥😊