Kızlar merhaba 9/10 gün önce normal doğum yaptım ağrılarım ilk günkü gibi duruyor.Dikişleri bilmiyorum ama ipleri dökülmeye başladı yada dikişleri patlattım emin değilim.Galiba doğum esnasında ikinmaktan hemoroid olmuşmuş birde kabızım.Ayrıca hem kalcam hem vajinam hemde dikişlerim cayır cayır yanıyor.Oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum acıdan kıvranıyorum.Pişik gibiyim altım çok terliyor sizin bir öneriniz varmı ne yapabilirim.