Esoss22 Kizlar ilk gebeligim 35haftalik olduk.kimle konussam kafam dahada.cok karisti. Sut sagma makinesi almalimiyim almamalimiyim. Alanlar sut sagdikca cogaliyo diyo. Evde calismayanlar icin gerek yok zaten.her firsatta emzirirsin diyolar. Bi turlu karar veremiyorum. Kulllananlar yardimci olursa sevinirim
babyandmomy__ Esoss22 bence alınmalı ne olur ne olmaz süt hemen gelmeyebiliyor emzirdikçe çoğalır tabii ama süt gelmeyince bebek emmek istemeyebilir o zaman sağmak en doğru çözüm bir de ilk zamanlarda bebek tam boşaltamadığında mastit olmamak için sağmak gerekir bunun için de lazım olur İki parçalı çok büyük olanlara gerek yok ama bence tek pompalı portatif olanları almayı düşünüyorum
littlemiddle Esoss22 Bence alınmasında fayda var. Sütümü sağa sağa indirdim ben, ilk günler de kullanılıyor yani. Ayrıca bazen süt çok fazla birikiyor memede, onu sağmazsanız ağrı yapıyor, tıkanıyor. Bebek hepsini bitiremiyor. Böyle durumlarda kurtarıcı.
Mervealya1992 Esoss22 bencw cok lazım bebekte emer ama makıne cok hızlı cekıyor daha cabuk süt gelıyor ben manuel almıstı ilknde ama yoruldum bunda elektrklı alcam hem bebek emcem boş zamandada sagcam biriktircem
Mervealya1992 Esoss22 bide ilkınde enfeksyon kaptım 1 hafta emzıremedım sagdım sagdıgım suru attım enfeksıyondan dolayı bılseydım bolbol biriktirirdim bebek onu içerdi bebek içmincede bıberına alıştı bıdaha benı almadı sımdı bırıktırcem bolbol buzluga atcam
Nuurr_00 Ben almadım ama pişman oldum sezeryan doğum yaptım sütüm 3 gün sonra geldi bebeğim sarılık olmuştu aç kaldığı için. 3. Günde de sağa sağa gelmişti süt ama hala yeterli değildi mamaya başlatmıştım. Hem mama veriyordum hem de sütümü sağıp veriyordum.
Kelebegimmm Nuurr_00 sizde hamilelik zamaninda gogusde sut gozukuyormuydu?azacik sıkınca bile olurya seffaf sut
Kelebegimmm ilk cocugumda bende evdeydim ama ilk gunler sut cok fazla oluyor ates basiyor sirta agurlik yapiyor gogusler.tecrubesizlikdek sutumu hep sagib atdim( hic olmazsa 2-3 hafta sagilmasi gerek bence.sonrasinda bebekde buyudukce iyi emiyor annede duruma alisiyor artik
Kelebegimmm Nuurr_00 sezeryandan heme sonra emzirmek icin veriyorlarmi bebegi?bende ilki normal dogum oldu.dikisler falan atildikdan hemen sonra bebegi yanima.birakdilar emzir diye.yani sutum ne zaman geldi ne nasil oldu hic anlamadim😄hamilelimde vardi tabi.sezeryan sonrasinda aceba ilaclarin etkisindenmi gec geliyor yada bebegi gec mi veriyorlar emzirmek icin diye merak etdim
_merve11 Bence almalısın durumun varsa elektrikli al ben normal doğum yaptım bebeğim göğüs ucumu kavriyamadi ben manuel aldım işimi gördü bide seninde göğüs ucun yoksa silikon üç almanı tavsiye ederim
Esoss22 _merve11 bebebao aldim burdaki yorumlari okuyunca. Eller havaya sagim olanlar varya onlardan isimi yaparken kulllanirim diye dusundum
Esoss22 Mervealya1992 bende aldim en iyisi sagmak evet enazindan hastalik durumunda falan verilir yeterli sut olsun haklisiniz
prens_prenses_annesi Esoss22 biyere gttimde yolda emziremiyorum malesef oglumda elle sagma ypiyodum zordu bu bebiste Sut sagma makonasi aldim hem sutum cogalir hmde biyere gttimde hemen sagip biberona koyabilorim
Esoss22 Mervealya1992 bebebao markasini aldim cok ovuluyodu sarjliymis kabloya bagli kalmadan takip is yaparkende sagim yapiyomus umarim iyidir. Dun hepsi buradada anlik indirimdeydi 980 civarina kaptim 1400falandi fiyati indirim koduyla yakalim iyi oldu😊
ayseheyecanli Mervealya1992 bence ikisi de değil babeonun eller serbesti alın makinaya bağlı kalmayın
Mervealya1992 Esoss22 bende smdı onu yenı duydum baktımda mukemel bısey hemde diğerlerine gore uygun bende ondan alcam🦋🦋
ayseheyecanli Esoss22 olur mu öyle şey sütünü arttırmada çok çok etkili bende evdeyim zTen yenidoğan herkes evde öyle bi ayrım yapmaları saçma süt sağmanın türlü türlü artıları var ben babeonun eller serbest modelini aldım baya herkes memnun makinaya bağlı kalmıyosun takıp işlerini filan yapabiliyosun
Esoss22 ayseheyecanli bebebaoyu aldim bende memnun olmasiniza sevindim iyi.bir tercih yapmisim.demekki