Mervemim Cansn hehh aynn bende öyle valla kendimi bi ödüllendireyim bebişimide alayım çekirdek ailem gideyim istiyorum 🙈
Mervemim celileturk ya aslında eve kapanmamak lazım bebeğide öle alıştrmamak lazm .. hatta ben bir bucuk yaşlarnda bi bebekse 2 aylıkla daha rahat eder insan diye düşğnüyorum sonucta 2 aylıgı koyarsın yataga durur orda 1 bucuk falan öle mü sürekli peşinden koşman lazım
Mervemim CooperBaby maşAllah vallahi onlarada bebeklerinede 😊 çok seviyorum böle dogum yapıp hayattanda kopmayan insanları
Mervemim Minikdunyam inşAllah valla 6 aylık olcak olsa ben alır bebegimi giderim 50 günlük falan olacak benmki Allahn izin verrse oda çok küçük geliyor bana düşününce
Minikdunyam Mervemim tam yazın sonunda fln mı 50 günlük oluyor Ağustos gibi yani.. ama 40 ı çıkınca yine gidersiniz havalar iyi olur en azından kafa dinlenilecek bir tatile çıkarsınız bazı yerler atraksiyonlu oluyor geziler fln düzenliyor ya o tarz değilde sabah denize gir öğlen uyu 4 gibi yine Deniz akşam otur fln valla canım çekti ya 😂 yaz akşamlarını
Mervemim Minikdunyam 13 haftalıgım daha eylülde düşünüyorum vallahi ah o yaz geceleri o kadar dogum üstü yazın bunalıcam zaten yaz sıcaklarında bari bi tatilcigim oksın istiyorum 😊
Salihaaa Haziran sonu doğumum olucak allah nasip ederde bi sağlık sııkıntımız olmazsa eylül 15 gbi didim düşünüyoruz.
Mervemim Salihaaa işte benm de eylülün o tarihlerinde 2 aylık falan gibi görünüyor hayırlısı artık bekleyip duruma göre gidecegiz başka yolu yok gibi 😊
Ozen89 Mervemim bende 13 haftalığım Doğa Rutkay da geçen sene temmuzda doğum yaptı ağustosta ikizleriyle denize gitti bi arkadaşım onun bi sürü bakıcısı vardır onu örnek alma diyor ☺️ ama bende zaten hamilelik birde lohusalık çok bunalırım diye düşünüyorum yani gitmem lazım ☺️ nasip olursa inşallah gideceğim çok istiyorum şimdiden hayalini kuruyorum kim ne derse desin boşver
Zeynepduruali Mervemim kız nisan sonu mayıs başı gibi doğum yapcam yazmadın mı sen 😃 o tarihler benim haftama denk geliyor
Mervemim Krasivyy valla buralardada hava güzel olmaya başladı eylülde falan aile varsa ziyaret için gelinebilir tabi
Nursen21 Mervemim bu sana bağlı bebeğinle suya girebiliyorsun eğer git bana sorarsan aslında gitmek daha iyi çocuk suya alışır ama bizde gitmiycez maalesef Masraflarımız çok oldu eşimi zorlayamam bu yüzden
Mervemim Nursen21 tabi bide o var bir sürü masraf olacak biz daha hiç bişe yapmaya başlamadık cinsiyette ögrenemedik 😂
Mervemim AlininAysesii en güzeli valla şüpekerm olmasa bnde gidicem malum şimdi oluyor indirimler tam tatil alma zamanı
Mervemim Ozen89 ya aslında birilerinin bişey demesini takıp gitmemek degilde diyorum tecrübeliler neticede haklılarmıs deyip tatilden bişey anlamayıp dönmeyeyim :/
Mervemim mucizemizibekliyoruzz evet şimdi birde gaz sancısı osu busu ne bileyim gideyim de diyorum ama ne bekliyor bizi bilmiyoruz ki tam süpriz 😊
2kizannesi- Mervemim Biz abimin kızı 40ı çıkmadan gitmiştik tatile 😂 Kırkı tatilde çıkmıştı bebeğinize göre ama yeğenim çok sakin bi bebekti 🥳 Biz pansiyon tutmuştuk beraber gitmiştik abim yengem annem de vardı o açıdan rahat olmuştu abimler için 😂😂
Minigimgeliyor Geçen yaz tatile gitmeden 1 gün önce hamile olduğumu öğrenince korkudan iptal ettirdik gidemedim:) ah dedim bizim kız benziz gidemezsiniz dedi:) sonra ekim gibi başka bi gezi planımız vardı o zaman da hafif kanamam oldu korktum yine gidemedim. Bu yaz alcam bebeğimi gidicem içimde kaldı:) 4-5 aylık olcak zaten. Otellerde küçücük bebekler görüyodum hep pusetlerinde havuzbaşında uyuyolardı. Hatta sormuştum birine hiç zorlanmadık demişti.
Mervemim Minigimgeliyor aynn bnde bu yaz o kadar çom gördüm ki hatta 3,4 yaşlarnda bi çocuk bide 2,3 aylık bebekleri tatildekerdi ama işte malesef her bebegnde huyu farklı ne cıkar karşımıza Allah bilir 😂
Puhukuzusu Mervemim Ben 40’ı çıkınca yurtdışına bile gitmeyi düşünüyorum. Bebeğin tüm gereksinimlerini karşıladıktan sonra seyahat de edebilinir aslında..
Mervemim Puhukuzusu neticede bebeğin en büyük gereksinimi anne sütü olmayacak mı 😂 anne de yanında olacagna göre bir sey olmaz diyrm ama işte cesaretim yok galiba 😂