Mervemim Kızlarr yardım 😂 bu yaz Allah izin verirse bebegimiz doğacagı için tatil düşünmüyoruz. Keza çevremdekilerde ( anne babalar ) şiddetle 2 , 3 aylık bebekle tatile gidilmez diyorlar.. fakat ben geçtigimiz yaz elinde 2 aylık yeni doğmuş bebeği ile çatır çatır tatil yapan ruslar yabancılar gördüm nasıl oluyor onlar başarıyor 😂 biz gitmeye kalksak ağlamasından gaz sancısından tatil yapamayız diye düşünüyorum 🤔🤔
Krasivyy Mervemim valla kısmetse nasip olursa nisan sonu mayıs başı gbi doğurcam temmuz ağustosta 3 4 aylık olcak kızım inşallah biz çıkmayı düşünğyoruz napcam o sıcaklarda ist da
Merrcimek Mervemim Bence gidilir 😁 Benim bebeğim 3,5 aylık yaza daha da büyücek kısmet olursa gidicez. Geçen yaz da 29 haftalıkken gitmiştim. Arabayla gittiğimiz için biraz ayaklarım şişmişti dinlenince o da geçti
Cansn Mervemim en rahatı o kadar küçük ile gitmek olur diye düşünüyorum. Benimde Doğum haziranda ağustos eylül gibi tatil düşünüyoruz. Ben çok aldırmam milletin konuşmasına sende aldırma 😁 geçen sene gittiğim otelde Rus bir aile 1 aylık bebekleri ile gelmişti bebekte bir usluydu bütün tatil uyudu diyebilirim 😁 benimki de inşallah ona çeker 😍
Mervemim Krasivyy haklısın bnd hazr 2 ay doğum izni varken bütün yıl trabzonda durmak istemiyorum ama bnm bebegm inşAllah temmuz sonu doguyor yani etlülde gitsem 2 aylık bi bebiş olacak :/
ZeynepSabancay Krasivyy çünkü rahat insanlar . Biz fazla pimpirik yaptığımız için olmuyo. Rahat olursak bizim bebeklerimizde aynı bence.
Mervemim Aycann12 aynn öyle ama bn gidicem desem ve bebiş hasta olup dönse sanırım suçlamalardan geçemem :/
Mervemim Merrcimek iyi yapmıssınız benm ilk bebeğim olacak birazda ondan mı cesaretsizim bilmiyorum :/
Mervemim Cansn amin valla inşAllah ona çeker .. aman bana saçmalama falan diyorlar sürekli valla cekiniyorum :/
Cansn Mervemim en rahatı o kadar küçük ile gitmek olur diye düşünüyorum. Benimde Doğum haziranda ağustos eylül gibi tatil düşünüyoruz. Ben çok aldırmam milletin konuşmasına sende aldırma 😁 geçen sene gittiğim otelde Rus bir aile 1 aylık bebekleri ile gelmişti bebekte bir usluydu bütün tatil uyudu diyebilirim 😁 benimki de inşallah ona çeker 😍
Cansn Mervemim en rahatı o kadar küçük ile gitmek olur diye düşünüyorum. Benimde Doğum haziranda ağustos eylül gibi tatil düşünüyoruz. Ben çok aldırmam milletin konuşmasına sende aldırma 😁 geçen sene gittiğim otelde Rus bir aile 1 aylık bebekleri ile gelmişti bebekte bir usluydu bütün tatil uyudu diyebilirim 😁 benimki de inşallah ona çeker 😍
Selenaygur Mervemim kiz hasta olursada sen bakcan olmazsada sen bakcan bebek senin bebegin kimseyi karistirma bosver kocan disindakiler onemli degil bebk bu cocuk hastada olcak yani 😊
Merrcimek Mervemim Benim de ilk canım ama insan yapamam dediği herşeyi yapıyor. Banyo nasıl yaptırcam diyorsun bi bakmışsın tek başına şapır şupur yukıyorsun.
Cansn Mervemim ne çekincen kız hiç dert etme sanki oturdular stresi sıkıntıyı benimle çektiler. Benim huyumu bildikleri için pek karışmazlar sende dinleme onları. Hamilelik zor bir süreç birde lohusalığı var bu işin ben kendimi ödüllendirmek istiyorum en azından bu vesile ile. Sende böyle düşün 🐣
Mervemim mucizemizibekliyoruzz ya işte otellerde bi dünya para diyorum gidersin hiç bişe anlamadan bide dönmek var bide yolculuktu falan perişanlık :/
mucizemizibekliyoruzz Mervemim arabayla gidilecekse bütün yol boyunca uyur. Bebekler böyle 😄 arabaya bindikleri an uyuyorlar. Ama denize havuza girmek için zor olur baya yani eşinizle sırayla yapacaksınız her şeyi mecburen. Yemek yerken durmayabilir olur olmaz yerde emzirmek zorunda kalabilirsiniz. Geceleri uyku problemi yüzünden erkenden odanıza çıkmak zorunda kalacaksınız falan. Gidilir mi gidilir. Ama Tabi ki zorlu olur ve fedakarlık ister 😊
Mirom Mervemim aynen öyle canm cok zam gelmiş birkac güne bi deste para veriyoruz yazık günah birde bakalm küçük çocukla anliycaz mi tadı cikcak mi biz bodrum ve marmarise gittik insalah çocuklar buyunce de antalyaya gitmeyi düşünüyoruz şu 3 sene tatil düşünmüyorum anca günü birlik denize gidersek o bile yeterlidir die düşünüyorum
Mervemim mucizemizibekliyoruzz uçakla çünkü ben trabzndaym antalya falan düşünüyorum çok mesafe araba cekilmez olur :/ ahh ahh valla aileden bi git diyen olmadı 😂 herkes hiç olur mu napacaksn oralarda şeklinde 😂
Mervemim Cansn hehh aynn bende öyle valla kendimi bi ödüllendireyim bebişimide alayım çekirdek ailem gideyim istiyorum 🙈
celileturk Mervemim ben gittiğimde 2 aylık gebeydim otelde 43.günğ dolmuş bebekle ailesi vardı Deniz suyuna bile soktular 😂
Mervemim celileturk ya aslında eve kapanmamak lazım bebeğide öle alıştrmamak lazm .. hatta ben bir bucuk yaşlarnda bi bebekse 2 aylıkla daha rahat eder insan diye düşğnüyorum sonucta 2 aylıgı koyarsın yataga durur orda 1 bucuk falan öle mü sürekli peşinden koşman lazım
CooperBaby Mervemim Olur olur, bence cok da güzel olur. Kırkı cıkınca mis gibi de olur. Doğum yapan arkadaşlarım tatillere, cafelere, alışverişe, sohbete kahveye heryere rahatca gezip gidebiliyorlar. Ben onların bu rahatlığını gördükçe daha da rahat ediyorum.😋
Mervemim CooperBaby maşAllah vallahi onlarada bebeklerinede 😊 çok seviyorum böle dogum yapıp hayattanda kopmayan insanları
Minikdunyam Mervemim bizimki inşallah bi 6 aylık olmuş oluyor bağlasalar durmam atar sırtıma giderim yine geçen yaz hiç bişey yapamadık bu yaz eşim bebek bi doğsun 6. Aya kadar zaten sıkıntımız olmazsa yaparız demişti inşallah yaparız 🤲🏻☺️
Mervemim Minikdunyam inşAllah valla 6 aylık olcak olsa ben alır bebegimi giderim 50 günlük falan olacak benmki Allahn izin verrse oda çok küçük geliyor bana düşününce