52kmavis Gzd5 öyle diyor doğum doktorları sosyel medyada gördüm kokusu tabikide rasız eder ama maske takılır ama dipden kana geçiyormuş bakınız isterseniz
Gzd5 52kmavis :) hangi dr dinlediniz bilmiyorum sosyal medyada çok doktor var. Peki o halde siz bu bilgiyle devam edin 🙏🏼
52kmavis Gzd5 Ben hamilelik de saç kesmedim boyamadım normelde hep keser boyarım bebeği riske atamam ama sosyel medyada tiktok fenomenleri her ay boya yapıyorlar hamile olduğu halde ne bilim 🙂
52kmavis Melekozlu boşver az kalmış sabret lohusalık bitince tepeden tırnağa bakım yaptırırsın hem ruhen de rahatlamış olursunuz ben öyle yapmıştım lohusadan sonra komple bakım yaptım 🥳🥳🥳🥳
Gg5348 Melekozlu ben doğuma 1 hafta kala boyayacağım doktorum açıcı olmadan amonyaksız boyayla bir seferlik boyayabilirsin havadar olsun ortamın dedi
bhtrolcay Melekozlu bende 27 haftalık hamileyim ilk gebeliğimde saçımı kestirdim ama boyatmamıştım şimdi hem boyatıp hemde kestircem hatta bi tane doğal boya (amonyaksız,PPD,silikon içermiyor)markası buldum ismi Natura balance onu alıcam🌸
Papatya632 Melekozlu kimyasal boyanmaz. Ama diplerine doğal sürüp uçlarına kimyasal olabilirmiş diye okumuştum. Benim beyazlarım vardı. Kına karışımı yaptım. Çok hoş bir kızıl oldu. Çok beğendim. Hem de canlandı