Alisde kilo almakla bir derdim yok kilolar eninde sonunda verilir ama benim bugün doktorumun söyledikleri canımı sıktı beslenmen yüzünden bebeğinin gelişimi iki hafta geriden gelmeye başladı dedi yüksek risk grubundasın suan böyle giderse yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesi yaşayabilirsin dedi bir ayda üc kilo aldığım icin baya bi sıkıntı olduğunu söyledi öbür aya sadece bir kilo almış olarak gel dedi yani burda asıl konu benim kilo almam değil bebeğimin gelişimi👍