Cems01 Kayramelisa97 bana 50 mglik yükleme yapıldı. Açlık 76 çıktı, 1 saatin sonunda tokluk 180 çıktı. Bidaha ölçüm yapılmadı
Rumeysa25_ Ben de 27+3 ken gittim, 2,5 hafta önden gidiyor dedi banada. Şu an kilosu 1350 gr. İlk gebeliğim, doktor böyle giderse normal doğuramazsın dedi. Diyete girdim bakalım nasıl olacak
Cems01 Kayramelisa97 iğne vermedi, diyetle kontrol altına alalım dedi diyetisyene yönlendirdi. Haftaya kontrolüm var tekrar ölçmek isteyecek mi bilmiyorum. Sizde de mi çıktı?