Kayramelisa97 Kıyaslamak vs değil sadece internette çok farklı yazıyor 700 gr yazıyor 1kilo yazıyor Kafam karıştı Bebeğim kız bu arada
Cems01 Kayramelisa97 27+5 te gittim en son, 1280 gramdi ama bizim bebisin gelişimi 2 hafta önde ilerliyor
Cems01 Miniklerinannesiyim gebelik şekerim biraz yüksek çıktı doktor onun da etkisi var dedi, beslenme olarak da faydalı ve sağlıklı şeyler yemeye ozen gösteriyorum seker de çıktığı için ayrı bir hassasiyet oluyor
Cems01 Esrailk 50 mglik gebelik şekeri ölçümü yapıldı biraz yüksek çıktı, insülin kullanmıyorum ama diyetle dikkat ediyorum. Sizde var mı?
Esrailk Cems01 bugün baktırdım 75 gr ile 144 çıktı öğleden sonra doktora gideceğim oğlumun kilosu da 1200dü ama benim kızımda da hep 2 hafta önden gittim şeker yoktu 3500 doğdu 37de. Troid çıktı şimdi ama kiloyu etkiler mi bilmiyorum
Cems01 Esrailk biraz da genetik oluyor bence bu durum, 142 yüksek değil gibi duruyor. Bir de son zamanlarda çok duyuyorum bu 2 hafta onden gidiyor olayını. Sağlıkla gelsinler de amaaaan🫠