Papatya632 Aenur_aslan21 benimde koltuk altımda başladı. Birinde ama diğerinde yok. Haliyle kaşı kaşı çoğaldı. Etrafına yayılmaya başladı. Afedersiniz göğsüme de geldi. Ne yapmam gerekiyor ? Nasıl geçecek
Aenur_aslan21 Papatya632 çok geçmiş olsun ben her yolu denedim dün akşam da pudra kullandım biraz iyi geldi
Aenur_aslan21 Papatya632 bunun için acile git bence kan testi ver bir kaç kişiden duymuştum kasindigini acile gidip kan verenler olmuş
Satisati Geçmiş olsun uyuz olmuş olabilir mısınız bu dönem çok revâşta bu hastalık gece kaşıntı yapar döküntü yapar
Sedacannn kadın doğumcunuza söyleyin fitil ve kremler kesin çözüm birde bol bol su ve günde ıslaklık hissettikçe çamaşır değişimi bn kurtuldum çok şükür verdiği kremler ve fitil sayesinde
babyakdagmom Aenur_aslan21 merhaba akıntı renginiz nasıldı bende aynı şeyi yaşıyorum sarı yeşil gibiydi dünden beridir az önce koyu sarı turuncu kahveye dönük gibi gördüm de tedirgin oldum
Aenur_aslan21 babyakdagmom benim akıntım önce sariydi sonra yeşil oldu eşim eczaneden gitti en son fitil aldi birde toz varmış ondan yazdırmış sağlık ocağına ilk defa bugün tek akıntım olmadı ama inşallah da birdaha olmaz düne kadar çok kötüydüm ama çok kasimaktan kanamam bile olmuştu 🥹
Merve-dmr Aenur_aslan21 bende çok çekiyorum akıntım oluyor sarı fitil kullanıyorım 3 günde bir allahtan kaşıntım olmuyor bide nioli yağını duymuştum burda kullanan çok arada iç çamaşırıma 1 damla damlatıp 2 saat bekletip giyiyorum ama sonuç hiç geçmiyor 🤷🏼♀️
Aenur_aslan21 Merve-dmr ya benimde çoktu ilk defa bugün olmadı gervekteb o yağı çok duydum bende hiç denemedim ama
Merve-dmr Aenur_aslan21 yani ben deniyorum ama işe yarıyormu bilmiyorum çok kişi işe yaradığını söylüyor bir deneyin belki kaşıntınıza iyi gelir
Aenur_aslan21 babyakdagmom geçmiş olsun benim şuan da tek yanma var bakalım iki tane fitilim kaldı ilk defa akıntım 4 aydır yeni bugün olmadı çok şaşkınım.
ZeynepDuru17 Aenur_aslan21 çok kötü bişey ya deliriyor insanı varya Allah yardımcın olsun geçmiş olsun ben kremle geçirdim