Ben transferden sonraki günde 7 saatlik araba yolculuğu yapmıştım, ertesi gün tekrar 5 saatlik yola çıktık. İlk transferlerimdeki kadar sakınmadım kendimi açıkçası bu defa, çok yorulmuşum demek ki. Ev işi falan yapmadım ama evdeydim. Sürekli yatma dedi doktorum, vücutta kan akışı olmazsa tutunamaz hareket etmen lazım demişti. Çok şükür tutundular 5.gün pozitifi gördüm 🤲🏻🥹 kabız olmamaya dikkat ettim sadece. Aç karnına 4-5 kayısı + 1-2 bardak ılık suyla onu çözdüm ilaçsız vs.