Ayse-9 canım sakın yapma test ben 14 ağustosta transfer oldum açıkçası evde sadece 2 gün dinlendim oda sürekli yatmadım yani günlük rutinime devam ettim 3.günü işe döndüm ve nöbetçi çalışıyorum hemşirenin gece nöbetimi tuttum ağır kaldırmadım hareketlerime dikkat ettim sadece aman aman yatmadım Şuan pozitif kalp atışı duymayı bekliyoruz kendini bunaltma 10 gün evden çıkma falan gibi şeylerle relax ol emin ol daha iyi olacak❤️