Gulsum2308 ben çok başlamak istemiyorum yaz bebesi olacak diye sezonunda almak istiyorum en azından martta almak istiyorum bahara girmiş oluruz diye.Ama kayınvalidem beni hiç aratmıyo ev doldu taştı oturma odasına girilmiyo her yer kıyafet oyuncak bebek odasını da seçtirdi o da yakında gelir ay çok üşeniyorumm😂😂😂