1umutturyasamak Tubademir85 tesekkür ederm bna bsey dokundu sanrm kekik dye dusunuyorum saclarn ıslak gezyomusun migrenn dusmanı aman sakın gezme cok kurut
Tubademir85 1umutturyasamak saclar ıslak gezmek ne mümkün 😁ben kısacık kestirdim bu agrılardan kurtulmak için ama şükür 16.hafta bıttı baş ağrıları da bitti geçici bir dönemdi demek ki. Allah birdaha vermesin kabus gibi
senayck Tubademir85 24+4 um görünen 5 mayıs şimdilik ileriden gidiyo biraz sezeryana falanda dönerse nisan 25-30 arasına sarkabilir bekleyip görücez 😊
Oazfira 23+5 olduk 😊 bi doktor 13 Mayıs dedi diğeri 6 Mayıs 😀 sezeryan olacağım için Mayıs’ın ilk haftası olur sanırım
Sirrlfehva Tubademir85 25+1 olduk mayıs 2 dedi doktorumuz ama ben nisanda gelir diye düşünmekteyim :))
Tuubaaa Tubademir85 22+0 bugün detaylı ultrason randevum var 🤗💜 net tarih için biraz daha beklememiz gerekiyor sanırım 😊
Tubademir85 Tuubaaa hayırlı haberler al insaAllah, belkı detaylı da muhtemel bir doğum tarihi söylerler🤣
1umutturyasamak Tubademir85 amin bndede vardı migren ama gecti kendliğinden erkek mi bebeğin bnmde okdar agrdki 17 de flan gecti kfamı duvarlara vuruyordum 🙂
Tubademir85 SedaErylmz35 hadi hayırlı haberler insaAllah, cok güzel birsey daha net göreceksiniz renkli olarak da görebileceksiniz🤣bende haftaya çarşamba nasıpse randevum sabırsızlanıyorum 😇👶🙏
Haticecinar 22+6 haftamdayim kizimla 19 mayis dogum tarihi ama sezeryan olacagim icin mayis basi gorunuyor
Gulsum2308 oznuryalcn canım normal mi yoksa sezeryan mı olacağını ne zaman söyledi doktorun? Bende 22+3 haftalığım Pazartesi detaylı ultrason sonuçlarını götürücem banada söyler mi
oznuryalcn Gulsum2308 Kuzum benim mecburi bundan 6 sene once epilepsi krizi gecirdigim icin normalde riske atmak istemiyo o yuzden soyledi ama normalde israrciyim ben 31inde randevum var bakalim net ne dicek