TKumsall beyzagrdg yani çıkardı muhtemelen ben ilk gebeliğimi 9 gün gecikmeyle yaptım ama suphelenmedigim icindi simdikinde adet gününden bir gün önce ağrı oldu diye yaptım çok net çizgi verdi
Ebrueren beyzagrdg canım geç döllenme olduysa olabilir ama tabi bunlar biraz düşük bir ihtimal genelde çıkardı gebelik olsaydı 😔
myangelson beyzagrdg negatif çıkmış gözüküyor olsun hayırlısı olsun 1 hafta sonra falan hala adet olmazsanız testi tekrarlarsiniz geç yumurtlama ihtimaline falan karşılık
myangelson beyzagrdg geç döllenme ihtimaline karşılık demiş büyük ihtimalle çünkü doktorlar genelde adet gecikmesinin 1 hafta sonrasında test yapın diyorlar hep o sebepten demiştir
Ark beyzagrdg çıkmazsa 2 gün sonra bir daha dene bende sizin gibi yaptim çıkmadı hatta kanda verdim arkadaşin yerin vardi ama negatif oldu 2 gün sonra artti şükür gebeyim