nisamom_ Yaa çok sevindim canım. Bakma sen o hemşireye, ben de hemşireyim kadın doğumcu olmasam da ben de normal diyorum. Ayrıca yeni gebe kalmış birinin morali bozulmaz. Beta artışı herkeste farklılık gösterir ki çok ta kötü ilerleme değil. Ye iç keyfine bak kontrollerine bak. Tebrik ederim canım 😍👼