Kızlar bugün transferimin 5. Günü kan sulandırıcı enox ve prolutex iğne kullanıyorum prolutex iğneyi yaparken hiç zorlanmıyorum ama enox iğne yok yakıyo ve yaptığım yerlere dokunamıyorum kullanıp da aynı sorunu yaşayan var mı sadece bende mi böyle oldu ya korkuyorum bişey olur diye sanki iğne yaptığım yerde bıçak var ve batıyo