ilaydaaky Utopik Ben de ikili ve üçlü testle kafamı karıştırmamak ve ilk trimesterda kromozom hastalıklarını elemek adına fetal dna testi yaptırdım cinsiyeti de erkenden öğrenmiş olduk ve çok rahatladık. Genoks firmasına 350 dolara yaptırdık Haziran ayında
Nerimanhy Merhaba kizlar bende 15. Hafta ma girince amniyosentez yaptrmak istiyorum.sanirim en kapsamlisi o.ilk bebegimde genetik rahatszlk cikmisti bu testi önerdi dr baklm 2 hafta sonra yaptrcz allah nasip ederse
Nerimanhy Ayse0575 saolun genetik bi sendr. Cikti bizde esimle genetik test yaptrdk allaha sükür temiz geldi 2. Gebelik olnca yaptralm ddik.
mucizemgelsin61 tubavarlikk 😞bilmiyorum evet çok zor bi karar bu farkındayım ama inan bilmiyorum yani hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim ben istermiyim yaptırmayı asla istemiyorum😞
tubavarlikk mucizemgelsin61 🥺 mucizemgelsin61 fetal yaptır imkanın varsa yada ayrıntılı ultrasonu bekle, orda da söyler doktor
ayseheyecanli Ayse0575 çevrenizdekiler nasıl riskli çıkıyor o kısmı anlamadım fetal dna da mı riskli çıkıyor
Eminecakirkoca Tasya Bende nilsem eraslana gidiyorum Nilsem hanımın odasında funda hanım niptplus sağlık hizmetlerinden geldi kanımı aldı 10 gün sonra nilsem hanım arayacağını söyledi
Tasya Eminecakirkoca anladım canım fiyat 10 bin miydi? Birde doktor mu yaptırmanı söyledi sen mi yaptırmak istedin. Ve kaçıncı haftada yaptırdın
Eminecakirkoca Tasya Evet fiyat 10 bin. 10. Haftada yaptırdım riskli gebeliğim var o nedenle doktor yaptırmamı söyledi
Cheryy1 Ayse0575 6 eylulde tekrar test verdim 2 is gunu olmus oluyor yani hala cikmadi bu cuma cikar tahminen