Utopik doktor orada bu şekilde yapıldığını söyledi bende bursada olduğum için tercih ettim süreç şu şekilde ilerliyor,çarşamba günleri hariç hafta içi sabah 10:30 dan önce randevu almadan osmangazi üniversitesine gidiyorsunuz genetik bölümü var oradan fiş ile sıra numarası alıp doktorla görüşüyorsun bir takım sorular soruyor ailede doğuştan gelen bir hastalık varmı vs gibi sonra bir tüp kan alıyorlar 444 tl karşılığında orada sizi yönlendiriyorlar kanı teslim edip dönüyorsunuz yalnızca sonuç bir ayda çıkıyor ve çıkınca tekrar gidip almanız gerekiyor anne ve baba haricinde kimse alamıyor tek handikapı iki kez gitmek ama yakın şehirlerde olanlar için bence güzel bir imkan :)