Zhrbjts Sezer2108 bende 23+4um acaba vajinala seffak renksiz kokusuz az az akıntınız oluyormu bugün camasırımda daire kadar olmus sonra olmadı ama afedersiniz vajinam hep ıslak normalmiki
Sezer2108 sacmalamakizim benimde 29 Aralık gösteriyor. Sezeyan sizin mi tercihiniz. Ben doğum şeklim konusunda kararsızım ama doktorumla hiç konuşmadım bu konuyu tarihi vs.
sacmalamakizim Sezer2108 Kendi tercihim değil canım, bu 2. gebeliğim ilk kızım 3 yaşında, o yüzden tekrar sezaryen olucam. ☺ Tarihi falan konuşmak için henüz erken bence, onu ancak sonlara doğru karar verirsiniz. 😊
Zhrbjts Gokturkmom_ aynıyız bende yatarken donerken kalkarken zorlanıyorum birde bugün ikk defa su gibi renksiz kokususz akıntım oldu azıcık skzdede oluyirmu sumu idrarmı hamilelik akıntısımı hic anlamadım
Mires 23 haftalığız doğum ocağın ilk haftası görünüyor geçen hafta gitmiştim detaylıya 22 haftalık 630 gramdı 🙏
Sezer2108 Zhrbjts maalesef benimde öyle bu doktora gidişimde bir idrar yolu enfeksiyonu için kan vereceğim
100924 servansmom 23. Hafta da gittiğimde 630 gramdı Salı günü tekrar gidicem bende çok merak ediyorum kilosunu :) 23 Aralık gibi gözüküyor bakalım