Razismom Ecekrk benim oğlum da 1873 gr 42 cm çıkmıştı… Doktorum gayet normal dedi… Çok kafana takma gayet iyi
Ecekrk Razismom ne bileyim bebeğim iyi olsun diye sigarayı bıraktım abur cuburu bıraktım devamlı faydalı şeyler yemeğe çalışıyorum en son doktor 10 gün ilerde demişti öyle olunca ben 2300 filan bekliyordum üzüldüm böyle görünce sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Smyrmz Ecekrk bizim 32 haftada tam 2kg 46 cm bence sizin de normal kilosu vitamin ve yiyecekle meyve vs destekleyin inşallah, doğum olunca 100-200 gram eksik çıkıyor ödemlerinden dolayı ondan öyle demiş olabilir stres yapmayın 🩵
Ece5454 Ecekrk 33. Haftada benim 2093dü bence sizinki gayet normal. Her bebek tombik olacak diye bi şey yok
Ecekrk Ece5454 yani bende en son 2 hafta önce gitmiştim kilosu 1500du 2 haftada 400 gram almış böyle devam etse 3kgyi geçer diyorum kendimi avutmak için ama işte insanın içinde rahat etmiyor görmeden sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Ece5454 Ecekrk sizi anlıyorum annelik gerçekten çok zor sağlığı yerinde olsun doğduğunda dışarıda alır en kötü. Biz çevre baskısından alışmışız kilolu bebeğe ondan 3 kilo ve üstü olsun istiyoruz. Sağlıkla kucağımıza gelsinler inşallah 🙏
Gg5348 Ecekrk ben 31+5 de 1700 dü bebeğim boyunu hatırlamıyorum o zaman doktor kilosuna da bir şey dememişti iyi demişti benim de kız bence kafana takma
Ecekrk Gg5348 internette göre olması gerektiği gibi ölçümledi ama ultrasonda geride gözüküyor anlamadım bende ölçü ne
Gg5348 Ecekrk canım benim 31+5 de 1700 çıktı 34+5 de 2600 çıktı bu dönemde çok kilo alıyorlarmış şok olmuştum ben merak etme alır çok rahat bir şekilde
Gulsenyilmaz Ecekrk her çocuk farklı oluyor mesela kızımda 32 haftalik iken 2500 gramdı bu hamileligim suan32 haftalığız 1850dedi normal dedi bende çok takıyordum ilki iyiyken bu zayif diye ama saglikla doğsunlar kiloyu hızlıca alıyorlar zaten stres yapma