Ecekrk Merhaba kızlar bugün tam 32 haftalık oldu bebeğim 1890kg ama doktor 2kg olması gerekiyordu dedi boyuda 31+3 haftayla uyumlu çıktı flsi 60.38mm doğru hesapla duysan 42cm internete göre normal ama cihazda küçük çıkıyor anlamadım doktorda 2kg olması gerekiyor diyince biraz endişelendim sizin bu haftalarda nasıldı boyu kilosu neler yediniz tavsiye verebilir misiniz yada böyle olup kaç kilo doğum yaptınız?
Denizkarci Ecekrk benim 32 haftada 1850 gramdı biraz küçük bir bebeğim olacak bugün gittim 33+1 de bebeğim 1950 gram ama benim bebeğimin plesantası tek arterden oluştuğu için küçük bir bebek olacak.
Razismom Ecekrk benim oğlum da 1873 gr 42 cm çıkmıştı… Doktorum gayet normal dedi… Çok kafana takma gayet iyi
Ece5454 Ecekrk 33. Haftada benim 2093dü bence sizinki gayet normal. Her bebek tombik olacak diye bi şey yok
selaydab Ecekrk ben yanlış hatırlamıyosam 32 de 1860 gramdı az dememişti doktorum gece uyumadan önce süt ve muz yiyebilirsin kilo aldırıyor diye duymuştum
Ecekrk Beyzatls aslında doktor strest yapma çok önemli değil proteinli beslen dedi ama eşim biraz fazla takıntılı hep önden gitsin istiyor doktor 3 kg deseydi çokmus demez göbek atardı bende üzüldüm birde boyu çok az geldi bilemedim ki
Ecekrk Aslında ben en son gittiğimde doktor 10 gün önden gidiyor demişti ama farklı bir doktorda doktorum izinde olduğu için bana karbonhidratı kes dedi bende normalde her gün haşlanmış yumurta kefir ceviz muzlu ballı süt vs hep bebeğe kilo yapan seyler yiyordum bende kestim hamilelik ten önce nasilsam oyle beslenmeye başladım şimdi yeniden dikkat edicem ama üzüldüm yani önde giderken bu duruma gelmesine
fatmaaaas Bi arkadaşımın da 32.hafta 1900 gr mış 1 hafta geriden geliyor demiş doktoru kafanıza takmayın 36 hafta doğup yaşına gelince normal kilosuna gelen çok bebek var ya da 4 kilo üstü doğup sonradan iştahsız olup zayıf bebekler var yani yeterki sağlıklı olsun önemli olan o
Ecekrk fatmaaaas çok haklısınız ben 2180 doğmuşum çokta sağlıklıyım ama eşim kendisi 5kg doğmuş kizininda kilolu olmasını bekliyor böyle olunca üzüldüm bende
Gg5348 Ecekrk ben 31+5 de 1700 dü bebeğim boyunu hatırlamıyorum o zaman doktor kilosuna da bir şey dememişti iyi demişti benim de kız bence kafana takma
Ecekrk Denizkarci anladım canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah en az 3kg doğar bebisler
Denizkarci Canım benim sağlıklı olsunlar kilosu düşük olan bebekler daha hızlı büyüyor o yüzden kiloyu çok kafana takma, benim bebeğimin boyu 45 cm kilosu az ama olsun bende çok küçük doğmuşum genetik de oluyormuş.
Smyrmz Ecekrk bizim 32 haftada tam 2kg 46 cm bence sizin de normal kilosu vitamin ve yiyecekle meyve vs destekleyin inşallah, doğum olunca 100-200 gram eksik çıkıyor ödemlerinden dolayı ondan öyle demiş olabilir stres yapmayın 🩵