Sinemce1 Evet canım benim doğru diyorsun Ben zaten 8-9 gün önce yapmıştım erken gebelik testi o da internetten bakmıştım işte 10 gün öncesine kadar doğru sonuçta olmuyor vesaire diye bir de bazı postlara denk geldim bir umut yapayım dedim onda zaten negatif çıkmıştı sonra kaset test yaptım onda da negatif çıkmıştı dediğim gibi yine bir posta denk geldim bir hanımefendi reglına 5 gün kala yapmış kaseti pozitif çıkmış ben de yapayım dedi yine negatif çıkmıştı ama yazsam çıkar mı bilmiyorum yani inşallah olur