Eylullxx normal doğum oldu. Süreç gerçekten böyle hızlı oldu. Annem ve arkadaşım geldi 21.30 da kızım için ikramlık vs hazırlıyorduk 21.55 de bir ağrı geldi oturamadım ayağa kalktım yürümeye başladım. Sonra dedim dakika tutun ilk sancı ile ikinci sancı arasında 4 dakika vardı. Hemen duşa girdim hazırlandım evden çıktım. 22.55 de acile girişim oldu açıklığıma bakıldı ebe 10 cm doğum başlamış neden bu kadar bekledin dedi bende ağrılarım 1 saat önce başladı bu kadar hızlı olacağını bilmiyordum dedim doğuma alındım 23.24 de yanii 3. Ikınma da kızım doğdu ❤️