Caanım kendini stresse sokma yurt dışında 41.42 haftada bile doğuran vaar ne zaman vaaktiyse o zamanda olur. Açılma falan yokmu yürüyüş yapın ilişkide olun squat yapın merdiven çık in yapın kendinizi suçlamayın ayıp yada günah olan bişey deyil 40 haftanş geçmek eyer bebek sağlıklıysa ciddi bir durum yoksa 41 haftada da doğsa olur aslında suzi anlıyorum psikolojik olarak yıpranıyor insan ama düşününki siz ne kadar üzülürseniz bebişinizde o kadar çok strese girer