Busetacir Bence 5 ve 6 eylülde yumurtlamışsın ve 6 sında yavaş yavaş çatlamış muhtemelen 5 6 saat sonra yapsan silikleştiğini görürdün diye düşünüyorum. Özellikle 6 7 ve 8 eylülü değerlendirdiysen çok iyi olmuştur tutma ihtimali çok yüksek olur
12Jale12 Bu da bugün.. silikleşiyor sanırım.. 5-6 eylüldeki de iki gün daha koyu gidip silikleşmişti..
annesinin_kelebekleri 12Jale12 pik olmuş canım değerlendirin 3 gün Allah gönlünüze göre versin inşallah
12Jale12 Arkadaşlar bugünkü test çizgisi kıpkırmızııı idrar damlatır damlatmaz kızardı.. diğerleri yükselişte olduğu için mi öyle çıktı acaba.. çünkü sanırım bugünkü pik ???
Edanur0910 12Jale12 evet canım bu günü değerlendir olmuş gözüküyor ama bir gün öncesi bir gün sonrası da değerlendir