Benim de kahverengi lekelenmelerim oluyordu benimki iyi sonuçlanmadı ama benim zaten kesemin duruşu riskliydi. Sakın ağır taşımayın, elinizden geldiği kadarıyla yatıp uzanın, ayaklarınızı genelde yüksekte tutun, cinsel ilişkiye lekeleriniz bitse dahi uzun bir süre girmeyin. Benim lekelerim progestan iğneyle bitmişti leke bitti diye bikaç gün sonra ilişkiye girince(doktorum rahat davrandı) yeniden başlamıştı. Psikolojinizi güçlü tutun kahverengi lekelerle hamileliğini sağlıklı geçirip mutlu tamamlayan çok insan var. Size de sağlıkla doğurup büyütmek nasip olsun inşallah.