Fidan_Aylin22 Semauzun test yaparken hiç Bi zaman ışığa tutmayın çünku testde. 2ci çizgi zaten oluyor önemli olan o çizginin hcg hormonu yla biraz koyulaşması Böyle neqativ gibi duruyor insAllah olur belki geç döllenmedir
Semauzun Bunun arkasında çizgi yok.. direk bu şekil o diğerlerinde var bi gün başıma geldi meğerse o çizgiyi görmüşüm.. o zamanlar
12moom Canım ben hamileligimi silik tesst ile öğrenmiştim. İnşallah hakkında hayırlısı olur beni de haberdar et mutlaka hamileyswn🤲💖🙏
Semauzun Kızlar dayanamadım yine yaptım çok idrarım geliyor bugün!! Bu sefer direk aynında çizgi çıktı… ama bu seferki de silikten biraz daha koyu… ve kaşığımda batma oluyor arada seğiriyor uyuyamıyorum da. Sürekli idrarım geliyor ya
Semauzun Minedy Böyle canım kasık ve bel ağrım var ama bakalım.. daha adetime de var. Bir de bi kaç gün gecikince yapacağım
buse76 Semauzun canım çizgi arıyorsun sürekli bu sana çok zarar verir lütfen kendine bunu yapma biliyorum çok zor bende bu yollardan geçiyorum aylardır o çizgiyi aradım flaşla siyah beyaz efektle ama yok zaten olunca çift çıkıyor biraz bekle günün ne zaman
buse76 Semauzun zaten ışığa tutunca bunların çizgileri oluyor kuruma çizgisi deniyor yani pozitif olan yerde görünmeyen çizgi var ışığa tutunca görünüyor o çizgi
Fekf Semauzun canım testim seninkinin aynısıydi ve bende gosulerimden anladım birsenler olduğunu kan verdim çıktı kan ver