Merhaba kızlar, çok şaşırdığım bi olay oldu. Eşimle biz çocuk istiyoruz denedikte baya. Ovülasyon başlangıcım 27 siydi bu ayın. Gün aşırı birlikte olduk. Normalde döndü aralığım çok değişken 28-30-32 gün de bile olduğum oluyor. Bugün memelerim ağrıyor çok şiş diye evde test yaptım böyle sürekli silik çizgi çıktı hatta 3-4 tane yaptım gün içinde tekrar tekrar. Sizce var mı?
Sizde hiç bu durum oldumu başınıza geldi mi, arada kasıklarım ağrıyor bugün ilk defa çok idrara çıktım göğüslerim dediğim gibi şişti ve dolgunlaştı hassaslaştı.. kafam karışık. Beklenen adet tarihim 17 Eylül ama dediğim gibi düzensiz adet görüyorum.


