Ela11 ahh ahh günler çabucak geçsin diye dua ediyorum bebeğime kavuşmak onu doyasıya sevmek için o kadar sabırsıziz ki inan eşim bile çok heyecanlı sabahları gelip karnıma tutuyor ki hareketlerini hissetmek için sağlıkla kucağımiza alalım hepimiz inşallah