armi01 18+6 suan 24 eylülde detaylı ultrason var insallah ve ikinci doğumum oğlumu 5 yıl oldu sezeryanla doğdu merak ettim size nasıl bu kadar daha yolun yarısındayken sezeryan günü veriliyor
Cicikiz armi01 bendede aynı oldu 2aylikti gittim ve hmn gün verdi eve geldim oturdum ağladım 2 tane prensesim var onlar gözümün önüme geldi
Gizem-1009 Cicikiz 20+3 haftalık olduk bizde kalçalarımda ağrılar oluyor bulantılar daha geçmedi ilaçla iyi oluyorum doğum Ocak ayının ortası gösteriyor bakalım hayırlısı
Alya-veanne Muki benimde 22+6 ocağın ilk haftası gözüküyor 😊🙏🏻 ama erken gelecek gibi hissediyorum söylenen tarih pek tutmuyor sanırım
gzde355 Bende 20+3 um Ocak ortası falan oluyor ama kafam çok karışık tüp mideliyim yeni olmstm hamile kaldım 2 doğumum normaldi bunda sezeryan mi olsam normalmi sezeryan olup baglayalim diyorlar 3cu oğlum olck
Cicikiz @“armi01”#p33843497ben ilk doğumun üçüzdü erken doğum olacağını biliyorduk ve özelde yaptım 2 gebeligimde devlete yaptım doguma 1.2 hafta önce günü. Verdi bu üçüncü doğumum olucak Rabbimin izni ile özele gidiyorum ondandır diye düşünüyorum