Mervekaram22 Ben artık kavanoz ürünlerinden uzak durmaya başladım. Nedeni de; emek emek yapıyorum bir bakıyorum ya kapaktan dolayı yada kavanozun kendi ağzından dolayı hava almış ve sirkeleşmiş bozulmuş oluyor. Yaşadığım şehir çok sıcak bir yer. Kışın bile kış gibi geçmiyor. O nedenle elimden geldiğince kavanozla şeylerden uzak duruyorum. Mesela reçel yapmayı bıraktım artık yapmıyorum bozuluyor diye