Güzel kadınlar iyi akşamlar ❤️❤️ bir soru sormak istiyorum sizlere ❤️ Ben normalde domatesleri kaynatıp kavanoza katardım kış için . Bugün bir şey duydum bana dediler bütün domates olarak derındondurucaya koy ihtiyacın olduğun da çıkar tadında hiç bir problem olmuyor deneyen oldu mu acaba ???