Hemdemm Kubra0606 evet düzenli adet görüyordum ama doktorlar çocugun olmaz dedikten sonra stresten gecikmeler ya şadım.
Kubra0606 Hemdemm ya zaten amh önemsiz diyolar doktorlar insanı strese sokuyor olacağı varsa zaten oluyo:)
Hemdemm Nur67 ben İbrahim saraçoğlunun çaylarını kullandm fsh için. Amh içinde havuç incir ürünü yaptım asla yükselmez denilen Amh yükseldi 0 2 den 0.3 oldu 1 ayda sonra zaten hamile kaldm hiç baktırmadm 4 senedir hormonlara, 😃
Hemdemm Kubra0606 aynen öyle bence de öyle doktorlara kalsa direk tüp bebek yapacaktm onun bile tutmama ihtimali çok yüksekti
Kubra0606 Hemdemm önemli olan alttan ultrasonla yumurta sayımıymış doktor öyle söyledi. Çoğu prof doktor amh a bakmıyomuş bile
Kubra0606 Hemdemm yani tüp bebekte yapılabilir tabiki ama sanki doğal yolla imkansız gibi konuşmaları insanda nasıl travma yaşatır
Hemdemm Kubra0606 ya bana alttan baktı çok iyi dedi tahliller çıkınca aman imkansız bilmem ne ben hemen bitkisel şeyler araştırdm
Fundayim Yaprak- soğan kurunde çok kararsızım kötü sonuc olanda var iyi olanda şuan hayita başladım sonucu bize yazarmisiniz