Kesinlikle doktora görünün değerinize göre ilaç yazacaktır yavaşlık vardır ama yüzde kaç ya da sıfıra yakında olabilir benim de abimde vardı doktor ilaç yazdı 3 ay kullandı sabah akşam 3. Ayda yengem hamile kaldı kimyasal oldu düştü diğer ay tekrar hamile kaldı şuan 2 aylık çok şükür