Merhaba kızlar , 31 ağustosta oldum bende aşılamamıı ilk defaa. 2 yıldır deniyoruz hiç gebelik oluşmadı. Ben iğne değil yumurta büyütme aşamasında klomen kullandım. Sonra ovitrelle ve aşılama. Doktorum progestan verdi bide fitil aşılama sonrası. Beklemedeyim :) hepimiz için hayırlısı..